platforma dla Biura Rachunkowego i jego Klientów

SaldeoSMART dla biur rachunkowych
Wielofunkcyjna platforma dla Biura Rachunkowego i jego Klientów
Zatrudnij SaldeoSMART do pracy przez całą dobę!

Nowoczesna platforma do odczytywania danych
z dokumentów oraz sprawnej komunikacji między biurem rachunkowym a jego klientami

Korzystanie z aplikacji SaldeoSMART to przyszłość w księgowości.
Dzięki temu rozwiązaniu zyskujesz:
oszczędność czasu
poprzez automatyzację i zrównoleglenie pracy
zmniejszenie kosztów
związanych z wprowadzaniem dokumentów
nowoczesne narzędzia
stworzone specjalnie na potrzeby rynku biur
ograniczenie pracy
na etapie wprowadzania dokumentów i obsługi klienta
elektroniczne archiwum
dokumentów dla biura i jego klientów
podniesienie komfortu
pracy i jakości obsługi klienta
Pakiety dopasowane do potrzeb biura rachunkowego

Odczytywanie dokumentów
Najskuteczniejszy system do odczytywania danych z papierowych i elektronicznych dokumentów (faktur, wyciągów bankowych, innych typów) zintegrowany z programami księgowymi i systemami klasy ERP.

Obieg dokumentów
Inteligenty system do elektronicznego obiegu dokumentów księgowych między biurem rachunkowym a firmą. Wyposażony w mechanizm odczytu (OCR) oraz elastyczny moduł nadawania uprawnień

Komunikacja z Klientem
Platforma do komunikacji biura rachunkowego i jego klientów, usprawniająca wymianę informacji – przesyłanie rozliczeń księgowych oraz przekazywanie dokumentów firmy. Zawiera program do wystawiania faktur online dla klientów biura.

Panel Pracownika
Narzędzie niezbędne w każdej firmie, która wypłaca zaliczki dla pracowników. Umożliwia zarządzanie i rozliczanie zaliczek i dokonanych wydatków.

Skontaktuj się
z nami!
Zainteresowała Cię nasza oferta
instalacji, wdrożenia lub wsparcia?
– skontaktuj się z nami.

 

+48 696 099 515



SaldeoSMART dla biur rachunkowych

SaldeoSMART dla Firm